På vej på pension eller efterløn?

Når du går på efterløn eller pension kan du blive medlem af seniorgruppen i Uddannelsesforbundet.

Vil du være medlem af seniorgruppen?

Der er to typer af medlemskab af seniorgruppen:

• Er du ikke længere erhvervsaktiv, kan du blive senior medlem til et meget nedsat kontingent. Udfyld formularen nederst på siden, hvis du ønsker det.
  • Er du fortsat erhvervsaktiv, skal du fortsætte dit nuværende medlemskab af Uddannelsesforbundet. Du kan dog vælge at tegne et supplerende medlemskab af seniorgruppen også. Det giver dig adgang til de medlemstilbud, seniorgruppen tilbyder. Ønsker du det, så skriv til os på info@uddannelsesforbundet.dk.

Hvad tilbyder seniorgruppen

Læs mere om seniorgruppen og de tilbud, du kan få som medlem.

Er du tidligere medlem?

Formular for dig, der ikke længere er erhvervsaktiv

Vil du ændre dit almindelige medlemskab til et senior medlemskab, så udfyld formularen herunder. Det kræver, at du ikke længere er erhvervsaktiv, når du går på efterløn eller pension.

Hvad er din situation?
Får du tjenestemandspension til den tid?
Ønsker du at blive overflyttet til et senior medlemskab?
Kan du bekræfte, at du ikke længere vil være erhvervsaktiv?
Så længe du er erhvervsaktiv, kan du ikke få senior medlemskab. Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål til din situation.
Når jeg overgår til at være senior medlem, accepterer jeg samtidig: