Nu kommer Uddannelsesbladet hele tiden

Selv om dit trykte fagblad kommer sjældnere i postkassen, behøver du ikke gå glip af artikler om dit fag og din sag. Uddannelsesbladet er også blevet digitalt, og på Uddannelsesbladet.dk kan du løbende finde nyt – fra dit eget område.

Næsten 6.000 lærere og vejledere har allerede gjort det. Og hvis du også vil have flere artikler om dit fag og dit område, så er opfordringen til at tjekke Uddannelsesbladets nye digitale side ud hermed givet videre.

Fire gange om året modtager du et friskt eksemplar af dit trykte fagblad. Men det betyder ikke, at du mellem udgivelserne skal vente på relevante artikler om dit fag og dit område.

På  uddannelsesbladet vil der nemlig gennem hele året løbende blive lagt nye artikler op om dit arbejdsliv, undervisning og (uddannelses-)politik, ligesom du også vil kunne finde debatindlæg og anmeldelser.

Dit fag, din sag – du vælger selv

Ikke nok med det. Vi har på Uddannelsesbladet.dk også gjort det nemmere for dig at finde artikler, der er interessante for dig. Du kan søge på emner, og du kan vælge at sortere indholdet, så du kun får artikler der er relevante for dig. Det gør du ved at vælge dit ansættelsesområde i menuen øverst på siden.

Der er kælet for både indholdet og designet som med det nye redesignede fysiske Uddannelsesbladet, og du vil løbende kunne holde dig opdateret med en nyhedsoversigt fra dit eget område under Kort fortalt:

Brugerundersøgelse viste behov

I en medlemsundersøgelse fra sidste år svarede mange af Uddannelsesforbundets medlemmer, at de ønskede at få mere kommunikation og journalistik digitalt – uden at skulle undvære deres fysiske fagblad.

Derfor har vi siden arbejdet målrettet på at lave en ny pakke til Uddannelsesforbundets medlemmer. Med fire, fysiske faglige magasiner hvert år samt et nyt digitalt bladsite med langt større mulighed for at give målrettet indhold kun til dig, synes vi, vi er i mål – og vi glæder os til også at se dig på sitet uddannelsesbladet.

Del gerne bladsitet og den gode nyhed med din kollega.