Kurser og konferencer

Forstå og anvend AI i klasseværelset - En hands on-dag for lærere

Bliv klogere på AI og ChatGPT med Uddannelsesforbundet.Er du klar til at tage din undervisning til næste niveau med kunstig intelligens?

Uddannelsesforbundet
Nørre Farimagsgade 15
1364 København K

Medlem: 1500 kr.
Ikke-medlem: 3000 kr.

Tilmeld dig vores heldagskursus, hvor vi dykker dybt ned i, hvordan du kan bruge AI og ChatGPT.
Med kurset får du helt konkrete, praktiske værktøjer og viden til at integrere AI i din undervisning.

Underviser:

Morten Walsted, CIU

Programmet for din kursusdag

Formiddag: AI og læring

Vi starter dagen med en spændende introduktion til den nyeste udvikling inden for kunstig intelligens. Du bliver opdateret på de nyeste trends og teknologier, der former fremtidens undervisning.
Vi gennemgår populære AI-værktøjer og viser dig, hvordan du kan bruge dem i klasseværelset gennem praktiske eksempler og hands-on-sessioner.
Vi afslutter første del af dagen med opsamling og dialog, hvor du kan reflektere over dagens læring og stille spørgsmål.

Frokost

Eftermiddag: Next level AI – prompting for fortsættere

Efter en inspirerende formiddag går vi videre med avancerede teknikker i AI-prompting.
Lær, hvad prompting er, og hvordan du kan forbedre dine prompts for at opnå bedre resultater. Deltag i hands-on-sessioner med forskellige AI-modeller og få indsigt i, hvordan du optimerer dine prompts gennem praksis.
Vi dykker ned i casestudier og best practices og analyserer effektive prompts.
Vi runder dagen af med en opsamling og dialog om det, vi har lært i løbet af eftermiddagen.
Vi deler vores erfaringer, og underviseren samler op på de spørgsmål, der måtte være.

Kort sagt: En dag fyldt med læring, praktiske øvelser og inspirerende diskussioner, som klæder dig på til fremtiden.

Vi glæder os til at se dig.